دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش با بالاترین سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش,آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش,دانلود آهنگ جدید علی جهانیان,آهنگ جدید علی جهانیان,فول آلبوم علی جهانیان,دانلود فول آلبوم علی جهانیان,آهنگ آدم باش از علی جهانیان,دانلود آهنگ آدم باش از علی جهانیان

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش

ترانه و آهنگ و تنظیم : علی جهانیان ، میکس و مستر : مهران عباسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش

گذشتت گذشته از حالت خبر بگیر که حالت حاله کسی رو بد نکنه

تو روزگاری که همه حرف میزنن تو نزن نذار دله کسی بشکنه

عشقی که بینه ما بود الان کجا رفته به خودت بیا ای آدم

زنده بودن کافی نیست زندگی کن با عشق من چقدر سادم که به بادت دادم

تمومه لحضه هامو اما نفهمیدم که چرا انتخابم این بود

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش

اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش

اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش

وجودت پر از حسه بی تفاوتی چرا با من سردی

جز عشقو محبت از من چی دیدی که بهم خیانت کردی

بگو تو هم نگرانه من هستی تو هم میگذرونی این روا رو به سختی

تو هم اندازه ی من شکستی تنها نشستی

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش

سردی سردی تمومه حسه دوست داشتنو ازم جدا کردی دردی که درمون نداره

میرم میرم میخوام با دردایه خودم آروم بگیرم دردی که پایان نداره

اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش

اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش

وجودت پر از حسه بی تفاوتی چرا با من سردی

جز عشقو محبت از من چی دیدی که بهم خیانت کردی

اگه نمیتونی فرشته باشی آدم باش

سکوتت بهتر از دروغایه تکراریه فقط با من باش

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.