دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام


دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام,آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام,دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸,آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸,آهنگ تو رو می خوام از اشکین ۰۰۹۸,دانلود آهنگ تو رو می خوام از اشکین ۰۰۹۸,فول آلبوم اشکین ۰۰۹۸,دانلود فول آلبوم اشکین ۰۰۹۸

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

آهای آهای من تو رو میخوام آهای آهای من تو رو میخوام

آهای آهای من تو رو میخوام آهای آهای من تو رو میخوام

آهای مو فرفری چرا تو در میری همش رو نرومی فکر نکن تاجه سری

آهای تو قد بلند آهای تو مو قشنگ اصلا ما زشتیم اما تو خوش آبو رنگ

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد

متن آهنگ اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

آهای تو جذاب حتی تویه خواب آهای تو لعنتی بیا ما رو دریاب

اصلا ما بدیم تو خوبی با اون اصلا تو مشتی ما خیلی داغون

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد

آهای آدم شیک با تیپ آنتیک آهای تو مهربون توو عشق با دلو جون

اصلا تو آقا جون ما سوسولو بی جون بابا تو حریفه دل ما خدنگو خلو چل

متن آهنگ اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد

اصلا تو با مرام تو رفاقت عشقو حال اصلا ما تک خور تو خوبو سفره دار

اصلا تو ارجینال ما فیکو بی خیال اصلا تو به دلار قیمت ما به ریال

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد آخه اون تو رو نمیخواد

بابا اصن تو خوبی برو

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تو رو می خوام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.