دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته,آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته,دانلود آهنگ جدید مجید رستمی,آهنگ جدید مجید رستمی,آهنگ یادت رفته از مجید رستمی,دانلود آهنگ یادت رفته از مجید رستمی,فول آلبوم مجید رستمی,دانلود فول آلبوم مجید رستمی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته

دانلود آهنگ قشنگ مجید رستمی بنام یادت رفته

ترانه سرا : روح اله همتی , آهنگ : مجید رستمی
تنظیم ، میکس و مسترینگ : امین آریا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ مجید رستمی بنام یادت رفته

داری میری و تنها میمونه دلم نمیدونی از عشقه تو خونه دلم نگو وقتشه دل بکنی

میدونی که وابستتم اما داری میری تا منه خسته رو جا بذاری چرا عشقمو پس میزنی

منم اونکه واست همه عمرشو داد نگو این چیزا دیگه یادت نمیاد کی واست میمیره مثه من

نذار دیر بشه پیر بشه عاشقه تو من که بودم همیشه موافقه تو با من حرفه جدایی نزن

متن آهنگ مجید رستمی بنام یادت رفته

قید تو شده شاهرگه من تو نباشی اسیرم درکم کن اگه قید تو رو بزنم که میمیرم

حرفامو داری شوخی میگیری میخندی میبندی چشماتو چجوری آخه از من قلبتو کندی

دلتو دادی دست من اما چرا نمیمونی به پای منو بی هوا پا میذاری رو خاطره ها

داره شور میزنه دله من واسه تو نمیفهمی که گم میکنی خودتو اگه تنها بذاری منو

متن آهنگ مجید رستمی بنام یادت رفته

رگه خوابه تو عمریه دست منه که شکسته دله تو شکسته منه آخه عاشقتم به خدا

دیگه پر شده کاسه ی صبر دلم دیگه بارونیه بی تو ابر دلم داری میگذری میری کجا

قید تو شده شاهرگه من تو نباشی اسیرم درکم کن اگه قید تو رو بزنم که میمیرم

حرفامو داری شوخی میگیری میخندی میبندی چشماتو چجوری آخه از من قلبتو کندی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یادت رفته


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.