دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی,آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی,دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی,آهنگ جدید مهدی یغمایی,آهنگ تو رسیدی از مهدی یغمایی,دانلود آهنگ تو رسیدی از مهدی یغمایی,فول آلبوم مهدی یغمایی,دانلود فول آلبوم مهدی یغمایی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

تو رسیدی درست اون لحظه که باید میرسیدی بینه مردم تو فقط بودی که انگار منو دیدی

تو رسیدی که نذاری منو ویرون کنه این درد حسو حالی که باهاته حاله دنیامو عوض کرد

واسه هر کی یه نفر هست که همیشه چشم به راهشی

به خطر افتاده بودم که نجاته من تو باشی

دو تا دستامو گرفتی درست اونجا که بریدم

متن آهنگ مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

تو منو ادامه دادی من تو رو ادامه میدم ادامه میدم

حق بده وقت دیدنت از زور گریه سست شم کی فکر اینجاشو میکرد با دست تو درست شم

واسه تمومه حسرتام رو تو حساب میکنم صد بار دیگه من تو رو باز انتخاب میکنم

تو رسیدی درست اون لحظه که باید میرسیدی بینه مردم تو فقط بودی که انگار منو دیدی

متن آهنگ مهدی یغمایی بنام تو رسیدی

تو رسیدی که نذاری منو ویرون کنه این درد حسو حالی که باهاته حاله دنیامو عوض کرد

تو رسیدی تو رسیدی تو رسیدی

تو رسیدی که نذاری منو ویرون کنه این درد

حسو حالی که باهاته حاله دنیامو عوض کرد

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام تو رسیدی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.