دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای,آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای,دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی,آهنگ جدید علی عبدالمالکی,آهنگ آهای از علی عبدالمالکی,دانلود آهنگ آهای از علی عبدالمالکی,فول آلبوم علی عبدالمالکی,دانلود فول آلبوم علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای

ترانه و آهنگ و تنظیم : علی عبدالمالکی , میکس و مستر : ایمان احمدزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام آهای

آهای عشقه همیشگیم بیا به هم بگیم دوست دارم

آهای تو که تازگیا عشقه من شدی و , دوست دارم دوست دارم

اینقد تو رو دوست دارم که باورش آسون نیست

آخر میشی ماله خودم دنیا که بی قانون نیست

متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام آهای

اینقد تو رو دوست دارم که صد دفعم بمیرم

باز عاشقه تو میشمو باز دستاتو میگیرم

آهای دار و ندار من دنیام نذاره من , دوست دارم

آهای به هیشکی دل نبند تا میتونی بخند دوست دارم دوست دارم

متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام آهای

اینقد تو رو دوست دارم که باورش آسون نیست

آخر میشی ماله خودم دنیا که بی قانون نیست

اینقد تو رو دوست دارم که صد دفعم بمیرم

باز عاشقه تو میشمو باز دستاتو میگیرم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام آهای


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.