دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد,آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد,دانلود آهنگ جدید کامیار,آهنگ جدید کامیار,آهنگ چی سرم اومد از کامیار,دانلود آهنگ چی سرم اومد از کامیار,فول آلبوم کامیار,دانلود فول آلبوم کامیار

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد

ترانه : مهدی ایوبی , آهنگ و تنظیم : حامد حنیفی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ کامیار نام چی سرم اومد

مشت من و سر سختیه دیوار مشت من و بی رحمی شیشه

من مشت می کوبم و می دونم که قاب عکس بهتری میشه

چشمام و رو گذشته می بندم یادم نه افته چی سرم اومد

بی تو ستاره های دنیام و هر دفعه که شمردم کم اومد

متن آهنگ کامیار نام چی سرم اومد

چیزی نمی خوام بشنوم چیزی نداری که بگی

دلگیرم از عمری که رفت دلگیرم از این زندگی

چیزی نمی خوام بشنوم چیزی نداری که بگی

دلگیرم از عمری که رفت دلگیرم از این زندگی

متن آهنگ کامیار نام چی سرم اومد

از وقتی رفتی کوچمون خیسه از وقتی رفتی آسمون ابره

واسه تو شادی آرزو کردم واسه خودم هم آرزوم صبره

به آینه تلقین می کنم هر شب که حرمت این عشق و نشکستی

با این که خیلی وقته که دل کندی هر جایی که باشم تو هم هستی

متن آهنگ کامیار نام چی سرم اومد

چیزی نمی خوام بشنوم چیزی نداری که بگی

دلگیرم از عمری که رفت دلگیرم از این زندگی

چیزی نمی خوام بشنوم چیزی نداری که بگی

دلگیرم از عمری که رفت دلگیرم از این زندگی

دانلود آهنگ جدید کامیار نام چی سرم اومد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.