دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم,آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم,دانلود آهنگ جدید ندیم,آهنگ جدید ندیم,آهنگ تنها با خودم از ندیم,دانلود آهنگ تنها با خودم از ندیم,فول آلبوم ندیم,دانلود فول آلبوم ندیم

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم

ترانه و آهنگ : پیمان زارعی ، تنظیم : آرش خادمی ، میکس و مسترینگ : فرزان حسنوند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ ندیم بنام تنها با خودم

کاشکی اون حسمو نمیفهمید کاش یکم از تنها شدن میترسید

منو با طعنه هاش میرنجوند کاش میشد فکرش بره از سرم بیرون

رفتو تنها موندم با خودم تویه این تنهایی گم شدم

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلگیره

متن آهنگ ندیم بنام تنها با خودم

اونی که عاشقش کردی داره از دست تو میره

قلبه من بی تو شده از بغضو غم لبریز

خیلی دلگیرم مثله غروبای تو پاییز

ببین دستات حالا به دستای کی عادت کرده اون حسی که رفته محاله دیگه برگرده

با خاطرات تو مدام درگیره تشویشم تو که میدونی نیستی از این دیوونه تر میشم

متن آهنگ ندیم بنام تنها با خودم

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلگیره

اونی که عاشقش کردی داره از دست تو میره

قلبه من بی تو شده از بغضو غم لبریز

خیلی دلگیرم مثله غروبای تو پاییز

متن آهنگ ندیم بنام تنها با خودم

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلگیره

اونی که عاشقش کردی داره از دست تو میره

قلبه من بی تو شده از بغضو غم لبریز

خیلی دلگیرم مثله غروبای تو پاییز

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام تنها با خودم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.