دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد,آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد,دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب,آهنگ جدید امیر عباس گلاب,آهنگ تو از کجا پیدات شد از امیر عباس گلاب,دانلود آهنگ تو از کجا پیدات شد از امیر عباس گلاب,فول آلبوم امیر عباس گلاب,دانلود فول آلبوم امیر عباس گلاب

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

ترانه : زهرا عاملی ، آهنگ : امین قباد ، تنظیم : رضا تاجبخش ، میکس و مسترینگ : مهیار رضوان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

تو از کجا پیدات شد که با دلم حرف زدی

من عاشق این رابطه ام به زندگیم خوش اومدی

تو از کجا پیدات شد تو بازی بی قاعده

به ذهنمم نمی رسید خدا تو رو به من بده

شلوغ و گرم و روشنی درست عین زندگی

متن آهنگ امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

من چشم وا کردم و تو افتادی بین زندگیم

دروغ می گفتم ولی کنار تو باور شدم

من خوب بودم قبل تو بعد از تو من بهتر شدم

وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد

یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد

متن آهنگ امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

تو از کجا پیدات شد

وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد

یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد

تو از کجا پیدات شد

بذار گاهی قلبت تو برام یه باور بشه

من قول میدم بعد از این زندگیم بهتر بشه

متن آهنگ امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد

نگاهم می کنی و به عشق بر می خورم

می خندی از ته دل من خنده هات و می شمارم

وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد

یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد

تو از کجا پیدات شد

وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد

یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد

تو از کجا پیدات شد

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام تو از کجا پیدات شد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.