دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید,آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید,دانلود آهنگ جدید امید علومی,آهنگ جدید امید علومی,آهنگ عشق جدید از امید علومی,دانلود آهنگ عشق جدید از امید علومی,فول آلبوم امید علومی,دانلود فول آلبوم امید علومی

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید

تنظیم و میکس و مسترینگ : الیاس شیرزاد

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ امید علومی بنام عشق جدید

درگیر یه عشق جدید شدی این و خوب می دونم

با این که پس زدی منو برای چشمات می خونم

تو شکستی قلبم و خودت این و خوب می دونی

بگو گناه من چی بود فقط نگو نمی دونی

متن آهنگ امید علومی بنام عشق جدید

هیس یه لحظه نگام بکن دل تو دلم نیست

رفتی اشتباه من بود می دونم شبیه من واسه تو کم نیست

هیس یه لحظه نگام چشام شدن خیس

رفتی اشتباه من بود می دونم شبیه من واسه تو کم نیست

متن آهنگ امید علومی بنام عشق جدید

هیس سکوت فقط نگو دلت پیش کیه

برای نابودیه من یه لحظه بی تو کافیه

یه مقوای بزرگ تو دنیای منی

خدا گناه من چی بود چرا حرف نمی زنی

متن آهنگ امید علومی بنام عشق جدید

هیس یه لحظه نگام بکن دل تو دلم نیست

رفتی اشتباه من بود می دونم شبیه من واسه تو کم نیست

هیس یه لحظه نگام چشام شدن خیس

رفتی اشتباه من بود می دونم شبیه من واسه تو کم نیست

دانلود آهنگ جدید امید علومی بنام عشق جدید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.