دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانستنی های چامومیلز 1

صابون نرم بهدیس آرپی خرید پستی صابون نرم بهدیس خرید اینترنتی صابون بهدیس

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم با بالاترین کیفیت از سایت موزیک بکوب

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم,آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم,دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار,آهنگ جدید وحید حاجی تبار,آهنگ باید میرفتم از وحید حاجی تبار,دانلود آهنگ باید میرفتم از وحید حاجی تبار,فول آلبوم وحید حاجی تبار,دانلود فول آلبوم وحید حاجی تبار

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

ترانه سرا : ترانه مکرم , آهنگ : اشکان خشایی , تنظیم و میکس مستر : پیام قربانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

هر طور که تو خوبی من خوبم اصلا مهم نیست بی تو میمیرم

اصلا مهم نیست که فقط توو عکس دستایه سرد تو رو میگیرم

من حفظ بودم آرزوهاتو تو تنها حسه زندگیم بودی

هر لحظه عالی بود کنار تو روزایه خوب بی هیچ کمبودی

چند وقته که بی تو پریشونم چند روزه که تا صبح بیدارم

متن آهنگ وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

باید میرفتم تا تو آروم شی اینطور حسه بهتری دارم

چند وقته که بی تو پریشونم چند روزه که تا صبح بیدارم

باید میرفتم تا تو آروم شی اینطور حسه بهتری دارم

چشم انتظاری چیز خوبی نیست حتی به یاد آوردنش سخته

کی گفته این دنیا هنوز خوبه آدم بدونه عشق خوشبخته

چشم انتظاری چیز خوبی نیست حتی به یاد آوردنش سخته

متن آهنگ وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم

کی گفته این دنیا هنوز خوبه آدم بدونه عشق خوشبخته

چند وقته که بی تو پریشونم چند روزه که تا صبح بیدارم

باید میرفتم تا تو آروم شی اینطور حسه بهتری دارم

چند وقته که بی تو پریشونم چند روزه که تا صبح بیدارم

باید میرفتم تا تو آروم شی اینطور حسه بهتری دارم

دانلود آهنگ جدید وحید حاجی تبار بنام باید میرفتم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.